joi, noiembrie 15, 2007

Colonii din trei culori (sau despre frustrare II)

EU
Cand gandurile mi se topesc in maini si apar aceste randuri stiu ca acolo esti tu. Cand diminetile imi par gri si orasul imi musca salbatic privirea zambesc si imi zic: destul cu tristetea. Esti tanar si abia ai inceput sa zbori. Cobor apoi pe pamant de care ma lovesc usor. E umed, miroase a iarba putreda si totusi e cald inca. Vara n-a murit in radacinile lui. Doarme un pic caci iarna nu i-a taiat decat varfurile. Acum stiu ca sunt mai mult de 4 anotimpuri. Mai sunt inca 2: prevara si postvara. Prevara plina de speranta soarelui ce incepe sa arda iar post vara trista ca ploaia ce se zareste timid printre trestii. Anii par sa prinda viteza si noi sa pierdem curajul.
NOI
E ceva contagios in aer. Prietenii simt la fel dar nimic nu pare sa se schimbe doar simtind. Trebuie sa facem ceva. Sa gandim la fel nu ajunge. Trebuie sa stabilim reguli. Cum sa ne traim viata ca sa nu ajungem ca cei pe care-i dispretuim azi sau la limita le plangem de mila. Trebuie sa scriem, sa conspiram romantic si sa organizam revolte de suflete. Sa ne spunem pe nume ca la inceput si sa ne zambim tandru mai des. Sa ne intalnim dupa-amiaza la ceaiuri si ascultam muzici ca pe vremuri pe culoarele liceului sau in clasele goale. Sa fumam tigari furate de la parinti si sa schimbam discuri de vinil. Mai vreau sa mananc un sandvis plimbandu-ma pe Jean Louis Calderon
EI
Sa ne ascundem de ei. Sa-i ocolim si sa ne ferim privirea. Noi nu vrem viata ca un maraton. Eu vreau sa ma plimb agale si lenes pe zile cu soare. La ce bun concursul de facut bani. Maculatura n-am mai strans din scoala generala. Desigur ca vreau masina, casa si nevasta. Dar cate una din fiecare nu mai multe pe an. De ce nu vreau sa ma simt rotita in marele sistem concurential? Caci nu asta inseamna viata. Uitam de unde plecam si incepem sa alergam ca soarecele in cilindru. Nu uitati! Ei ne privesc: - Iata ce frumos aprinde becul ? vai ce dragut…iata-I cum alerga spre cascavalul de plastic…!
Vreau sa construiesc colonii pe plaje pustii din trei culori: cer, nisip si ocean

5 comentarii:

aristide spunea...

VOI
Voi alergati frumos intr-un cilindru sau construiti colonii pe plaje pustii?



In 3 culori.

Jumpin' Jack spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Jumpin' Jack spunea...

eu acum alerg in cilindru...dar daca scap...stiu ce voi face!
cat despre voi...astept raspunsuri!

Anonim spunea...

pai uni au scapat(s-au nu au fost niciodata inchisi)...dar ... sti...cu o floare nu se face primavara... eu sunt :)(am o pauza si profit)

Doar gandurile mele... spunea...

Cu siguranta stim ce vrem sa facem si nici asta foarte sigur pentru ca tot timpul apar factori noi ce ne shimba partial sau complet viziunea asupra a ceea ce ne dorim, dar nu stim daca vom scapa din cilindrul de sticla. Si asta pentru fiecare are cilindrul propiilor ganduri... important este sa ne gasim echilibrul in aceasta cursa nebuna care este viata.
Dar avem timp... :)