miercuri, ianuarie 16, 2008

O garda cam lunga.




Bine ati venit in tara lui "nu-mi pasa"! Azi dimineata imi incepeam prima garda de chirurgie in UPU(unit. De primiri urgente). In viitor va exista un colectiv unit de dif spec ce va actiona unitar. Azi incepe reforma in spit nostru.  Ca atare nimic nu functioneaza. Sistemul scartaie strasnic dand semne ca va ceda. Evident n-o va face. Cu fiecare mort din spitalele noastrse se mai naste o lege, se mai schimba ceva. de obicei in bine. deci moartea e bună. ajuta la progres. Am intrebat azi dimineata daca sunt prins in schema de masă si daca peste am un pat unde sa mă intind. Masa am da' cică de pat n-am nevoie...sunt de garda, n-am voie sa dorm. Genial, am n-am cazuri stau in picioare in camera de garda. si io care credseam ca e chestie de civilizarie sa asiguri un pat liniei de garda de 24 ore. Vin si zic: pe cine trebuie sa omor ca sa nasc si legea bunului simt in raport cu angajatii din mediul sanitar?! Poate sunt eu obosit...poate a fost garda prea lungă.

3 comentarii:

Anonim spunea...

chiar asa...pt ce iti trebuie pat?!

Jumpin' Jack spunea...

miercuri, 17 ianuarie 2008. după fix 36 ore in spital nu mai simt nimic. nici somn, nici foame, sete sau chef de un dus. e din ce in ce mai bine. da chiar...ideea cu patul îmi pare deja stupida. cu bine!

Anonim spunea...

Pacat ca trebuie sa moara cineva ca sa isi dea seama cine trebuie cat de multe lipsesc in domeniul sanitar. Ma gandesc de multe ori prin cate as fi trecut ca sa obtin un tratament adecvat daca nu aveam o relatie prin spitale.
Si pentru tine anonimule....as vrea sa vad cum gandesti tu dupa 36 ore de nesomn.... si mai mult ca sigur greselile pe care le faci nu costa o viata...