marți, februarie 12, 2008

Ultimii 3 ani.

In 6 ianuarie am scris ultimele randuri in acest blog. a fost poate ceva premonitie in ele. din 7 ianuarie mi-am schimbat seful, medicul primar. nimic din ce am facut in primii 3 ani de rezi nu seamana cu ce voi face in urmatorii si ultimii 3 ani de rezidentiat.
un lucru sigur. muncesc 10-12 ore pe zi...zilnic.
muncesc mult dar si bine. am schimbat chirurgia clasica, usor retrograda cu cea moderna, de avangarda in multe din aspecte. nu e atat de simplu dar in principiu pentru moment am spus suficient.
am schimbat in esenta 2 oameni. 2 medici primari. si inca ceva ...aportul meu la propria formare.
mai multe detalii in viitor, caci acum sunt dupa 11 ore de spital. nu stiu cand. sper curand.
cu bine prieteni, si cu ganduri dintre cele mai bune!

Un comentariu:

jo spunea...

ma bucur ca scri, chiar nu mai citisem de mult nimic de la tine.
o zi buna sa ai